فاین تذهبون آقایان مسئول؟؟؟!!!
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
دعای فرج

آخرین مطالب مسجدنما

↑ شما هم کدش را داشته باشید

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 53
:: کل نظرات : 27

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 4
:: بازدید سال : 215
:: بازدید کلی : 10491
نویسنده : افسر جنگ نرم
دو شنبه 23 آذر 1388

آیا واقعا اینجا دانشگاه است؟ 


  

 

نمي دانم قلم باید زبان به چه باز كند؟ از شور و نشاط دانشجویی بگوید یا از تبدیل دانشگاه به میدان جنگ و جولانگاه  عده ای خاص؟ از افاضات مسئولین مبنی بر آزادی افکار و اندیشه ها بگوید یا از پا روی پا انداختن و سکوت آن ها در برابر خفه کردن صدای مخالف؟ 

بدون مقدمه می خواهم حرف دل یک دانشجو را بگویم. اخیرا اتفاقاتی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حال رخ دادن است که به هیچ وجه در شان فضای دانشگاه و شهر اصفهان - بخوانید پایتخت فرهنگی کشور- نیست. گروهی که بی شک از طرف جریانی خاص تغذیه فکری می شوند علم اندیشه ای را برافراشته اند که در فتنه 88 با همه قوا در برابر تمامیت نظام ایستاد. نقطه شروع این جریانات روز 5 آذر بود که این گروه در تقابل با پیام امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج در این روز ننگ قرائت یک مرده سیاسی را به جان خریدند و هنوز هم به آن می بالند. فقط جهت استحضار این دوستان می خواهم چند کلمه ای را یادآور شوم. بدانید و آگاه باشید بصیرت و ولایتمداری جامعه به خصوص قشر دانشجو به قدری هست که هرگز به شما اجازه نخواهد داد تلاشتان برای احیای سران فتنه 88 را به نتیجه برسانید. مگر یادتان رفته اعترافات کسانی که آنان را دوستان خود می خوانید که در دادگاه در مورد آن مرد عبا شکلاتی که شما به خواندن پیام او افتخار میکنید می گفت که از سرخیانت به نظام وارد این ماجرا شد. شماهایی که دم از قانون می زنید مگر یادتان رفته بیانات رهبرمان -اتفاقا در بین دانشجویان- که مساله اصلی سال 88 را ایستادگی غیر قانونی و غیر نجیبانه جماعتی در مقابل جریان قانونی کشور معرفی کردند، جماعتی که یک فرصت 40 میلیونی را تبدیل به تهدید کرده و کشور را تا لبه پرتگاه  کشاندند.

هیس.....  اینجا را دانشگاه گویند....

 

شماهایی که خط مشیتان را شعار < زنده باد مخالف من> می دانید آیا کتک زدن و خفه کردن دانشجویان مطابق با این شعار است؟ البته وقتی رییس جمهور کشور در سخن گفتن به خداوند پناه می برند از استبداد رای و بستن دهان منتقد ولی در عمل حتی در دیدار روز دانشجو هم به تشکل های منتقد اجازه صحبت کردن داده نمی شود انتظار بیشتری هم از شما نمی رود!!!
این بار روی سخنم با مسئولین دانشگاه است؛ آقای رییس، هیچ یک از ما معصوم نیستیم پس بی شک تخلف در همه دوره های گذشته بوده و از این به بعد هم خواهد بود، ولی تخلفات و بی قانونی های تیم مدیریتی شما کاسه صبرمان را لبریز کرده است. انتظار دانشجویان حزب اللهی از شما برخورد قاطع با کسانی است که با تحریک احساسات دانشجویان، با  آشوب، با جشن، با نشریه، یا به هر شکل دیگر سعی در عبور از خط قرمزها و تطهیر و احیای سیاسی سران فتنه 88 دارند نه سکوت و انفعال و همراهی با آن ها؛ خواه این افراد دانشجونماها باشند خواه مسئولین تحت امرتان! 
فاین تذهبون آقایان دکتر ها!!!



:: برچسب‌ها: والعصر , اینجا دانشگاه , زنده باد مخالف من ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
امینی در تاریخ : 1393/9/26/3 - - گفته است :

سلام
چرا اینجا دانشگاه نیست؟

مگه خبر از دانشگاه های تهران و ... ندارید؟

گفتمان انقلاب رو حتی دوستان رعایت نمیکنن که هیچ ضربه هم میزنن!!



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
سم رب الشهدا والصدیقین "به وبلاگ بسیج دانشکده توانبخشی خوش امدید" بسیج میقات پا برهنگان و معراج پاک اندیشه ی اسلامی است که تربیت یافتگان ان نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. امام خمینی (ره) هستیم تا در جان دشمنان انقلاب ، بیم افرین باشیم و برای دوستان ان امیدافرین. تمام تلاشمان این است که در هر عرصه ای، انقلاب به حضورمان نیاز دارد، فعالیت کنیم. و دشمنانمان بدانند تا قطره خونی در رگ هایمان وجود دارد، پاسدار ارزش های انقلاب هستیم و مقابل کسانی که وقیحانه از خط قرمز ها عبور میکنند می ایستیم ، که بر مبنای وعده ی الهی پیروزی با ماست.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)